14 april 2011

Introduktion

Tjo pling.

Nu är det såhär att jag tröttnade på min förra blogg och bestämde mig att starta på nytt.
Förhoppningsvis kommer det bli lite mer uppdateringar här än vad det blev på den förra.

För er som inte redan vet vem jag är kan jag ta en liten kort beskrivning av mig själv.
Jag är en tjej på snart 21 år som jobbar med marknadsföring. Jag bor i en tvåa med mina två katter (som bajsar konstant) och min inneboende syster, en bit utanför Göteborg.
Min stora passion är 50-talet och man skulle väl kunna säga att jag är lite halvt besatt utan att överdriva.
Det som mitt liv för tillfället består av, förutom 50-talet, är second handbutiker, som jag minst en gång i veckan besöker. Pole dancing, som är något av det roligaste jag någonsin gjort. Musik, som jag lyssnar på vart jag än går, och till sist fotografering/fotoredigering, något som jag älskar men inte sysslat med på länge, antagligen för att jag inte har något bra redigeringsprogram.
Hoppas ni fått ett litet hum om vem jag är, så hörs vi nästa gång för nu tänker jag gå och lägga mig! :)

/ Miss Em



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar