12 juni 2011

Nostalgifestivalen / Klackarna i taket

Det blev en solig helg i Vårgårda trots att väderprognosen hade lovat oss en massa regn, vilket jag inte alls är ledsen för! :)

Vid sjutiden igår tog jag tåget upp till Vårgårda där jag mötte upp Sofia och Per för att rulla vidare mot Nostalgifestivalen, som är Sveriges största veteranmarknad.
Det spenderades alldeles för mycket pengar, vilket kanske inte var sådär jättebra, men man måste ju passa på när alla underbara ting från förr fanns samlade på ett och samma ställe. Bland annat köpte jag mig ett kakfat, en kakburk och lite kläder.

När Nostalgifestivalen var slut åkte vi hem till Sofia och Per för att lämna av hunden deras. Vi passade också på att fika cupcakes som Sofia bakat. Mot kvällen blev det alkoholintag och dans på klackarna i taket!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar