13 juli 2011

Power big meet 2011

Min första vistelse på Power big meet i Västerås var fantastiskt! Dock lite mindre än vad jag hade väntat mig.
Togs inte så mycket bilder, men nedan har ni en del. Som ni ser togs det alldeles för lite.... Eller.. Inga kort alls på fina bilar. Så är ni ute efter sådana bilder hänvisar jag er till google. :)

På väg till Västerås

Framme i Västerås tog vi en picknick tillsammans med ankorna

Slottsbesök

 2 timmars köande in till Power big meet

När jag får en pojke ska han ha en sån här cykel

Picknick inne på power meet området

 När vi satt i bilen påväg ut från området såg vi en skylt där det stod 
"helikopteflygning" såvi slängde oss ur bilen och tog en sväng.

 Helikopterflygning

 Helikoptervy

Den fantastiska höbalsbilen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar