18 mars 2012

Hej min fina vänner!
Helgen har vart väl spenderad måste jag säga. I lördags morse satte jag mig på tåget upp till Sundsvall för att fota med den fantastiska fotografen Emmelie Åslin, vet ni inte vem hon är tycker jag verkligen att ni ska kolla upp det! :)
 Jag hade jätteroligt och det var absolut värt den sammanlagt 17 timmars långa resan.

På vägen hem hade jag ett tågbyte där jag skulle få vänta i 45 minuter utomhus mitt i natten i kalla Jämtland, vilket jag tänkte var ganska okej. Men när en kille, som bortsett från mig var den enda på perrongen kom fram och berättade att tåget var en timma försenat kändes det inte lika okej längre.
Men vi tjötade en massa och fördrev tiden. Han var supertrevlig och hade massor att berätta, dessutom var han komiker så tiden gick ganska snabbt. Jag hade dock aldrig hört talas om honom, men jag har kolla upp och han är ganska rolig!
Al Pitcher heter han, här nedan är ett klipp där han uppträder på RAW.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar